Książka Fotografia komercyjna w praktyce

Książka Fotografia komercyjna w praktyce

Kod towaru: 58870
Zamówienia telefoniczne
Zamów rozmowę z konsultantem lub złóż zamówienie telefonicznie

Książka Fotografia komercyjna w praktyce

Techniki sprzedaży dla profesjonalistów zajmujących się fotografią cyfrową

Witaj! Ta książka zawiera szerego technik sprzedaży dla profesjonalistów interesujących się fotografią cyfrową. Znajdziesz w niej niezbędne informacje na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do wymagań rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się również, w jaki sposób prezentować się i zwrócić uwagę klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto książka wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia rozmaitych zabiegów marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków.

W książce zostały omówione następujące zagadnienia:

  • Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie - Wszelkie wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi. 

  • Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące sukces twojej firmy, zasady prowadzenia rozmów z klientami.

  • Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej - począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków

  • Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia zawodowego fotografa - określenie dziedziny specjalizacji oraz dostowowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu. 

  • Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i jej wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność.

Brak komentarzy.
Ocena*:

Agencja interaktywna [ti] Powered by 2ClickShop koncept: ominia consulting

Dotacje na innowacje

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka