Każdy z produktów w naszym sklepie ma przypisaną informację odnośnie czasu realizacji wysyłki. Informacja ta daje pogląd klientowi jaki jest czas oczekiwania na dostarczenie do niego produktu po złożeniu zamówienia. Trzeba mieć jednak na uwadze to, że czas wysyłki może się wydłużyć kiedy klient dokona zamówienia z płatnością "Raty".
Oznacza, iż produkt znajduje się w magazynie sklepowym i jest możliwość wysłania zamówienia w przeciągu 24 godzin (w dni robocze). Jeżeli zamówienie zostało złożone w weekend, zamówienie jest wysyłane pierwszego dnia roboczego po weekendzie.
Towar z takim czasem realizacji jest "na zamówienie" i oznacza, że nasz magazyn proces wysyłki zamówienia realizuje w przeciągu 1-3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez klienta.
Towar z takim czasem realizacji jest "na zamówienie" i oznacza, że nasz magazyn proces wysyłki zamówienia realizuje w przeciągu 4-6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez klienta.
Oznacza, że dany towar tymczasowo nie jest dostępny w naszym sklepie oraz na magazynie naszego dostawcy. Sugerujemy, aby skontaktować się bezpośrednio ze sklepem, w celu potwierdzenia dostępność produktu w najbliższym czasie.
Oznacza, że dany produkt pojawi się w najbliższym czasie w sprzedaży i można dokonywać już jego zamówienia. Produkt zostanie wysłany do klient w chwili kiedy oficjalnie pojawi się w sprzedaży.
W chwili kiedy produkt ma informację brak towaru lub produkt archiwalny zalecamy skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem przyciusku za pomocą, którego masz możliwość wysłania krótkiej wiadomości do obsługi sklepu z zapytaniem odnośnie produktu, który Ciebie interesuje. Możesz również skontaktować się ze sklepem za pośrtednictwem wiadomości email wysyłając ją na adres kontakt@digital24.pl lub telefonicznie pod numerem infolinii 61 893 64 00