1. Jakie dokumenty są potrzebne, aby sprzedać używany sprzęt w sklepie Digital24.pl?
Przy dokonywaniu procedury sprzedaży sprzętu używanego w naszych salonach sporządzana jest zawsze Umowa kupna sprzedaży, w której zawarte są szczegółowe dane sprzedawanego sprzętu (numer seryjny) oraz dane klienta. Do sporządzenia Umowy potrzebny jest dowód osobisty, jeżeli dowód osobisty nie posiada danych o zameldowaniu potrzebny jest dokument potwierdzający adres zameldowania.
2. Czy muszę posiadać oryginalne opakowanie od mojego sprzętu?
Nie jest to konieczne, aczkolwiek jest to element który na pewno pozytywnie wpływa na dalszą odsprzedaż do klienta.
3. Czy jest możliwość wyceny sprzętu bez konieczności jego przesyłania do sklepu?
Nasi pracownicy są w stanie podać wstępną (przybliżoną) wycenę sprzętu opierając się na danych z rynku wtórnego, jednak trzeba mieć to na uwadze, że zawsze ostateczna wycena odbywa się po dostarczeniu fizycznym sprzętu do naszego sklepu w Poznaniu, ponieważ sprzęt poddawany jest weryfikacji przez serwis.
Zobacz co aktualnie znajduje się w komisie Digital24
Copyright 2015 - Digital24.pl
Agencja interaktywna [ti] Powered by 2ClickShop koncept: ominia consulting